Max 60 Seconds: Zac Efron (New Years Eve)



Download videos:


Subscribe to Cinemax:



Tags:
60 seconds amanda seyfried cinemax film in time interview justin timberlake october 28 time


A-Tran
That wink doe.
AKP Woof
Looky him all over her in an interview!! When its real you just cant hold back lol
Aaron Falls
the wink at the end....that fuckin wink at the end!!!.....#dead \u003c3\n
Abby Thompson
she was coooolldd to him omg i feel bad laughing. she rejected him bad at 1:26
Adi Adrian
Stop touching her leg Zac
Adriana Rabell
My friend died when he winked... Oh Lily...
Alejandra Henríquez
IT'S PRETTY FUNNY TO SEE MY FAVORITE ACTOR ZAC EFRON AND MICHELLE PFEIFFER: SHE'S STILL STUNNING AT 55!...GOD BLESS ALWAYS!...
Alessia Antoine
He is so sexy lol
Alexandria Franco
i absolutely LOVE michelle, she's been one of my idols for the longest time, this is awesome.
AndreaWelly
Maybe she was \
Anisha Zaman
just he is so sexy\n
AnnaRoseMorris
His London accent is better than mine...and I'm from London...
Annie Swift
I love him so much😍😍😍😍😍😍
BailaGiirl
I'm not complaining! ahah!
BlueMermaid
The British accent I died
Brittany Nena
It went from 75 degrees in my room to suddenly 200° #thankszacbabii!
Brooke Rodriguez
He's so charming
Chandni Joshi
she is sooo wierd
Cherie Stone
love the link wink at the end.
Chrisvania Handita Nyssa
0:44 that. smile. that's. it.
Claudia Derevko
who wouldn't? she's gorgeous
Dahlia Lavender
I love these twoo!!
Dennis Gale
He's totally into her !!
Destiny Hamlin
Hey\n
Diana Rivera
She can't reciprocate the same way. She's married. Even if she wanted to flirt freely and innocently, she has a husband. So, it's awkward to: NOT embarrass him by rejecting him flat-out, but still keep the chemistry. This is his flirt level when she's trying NOT to encourage him. lol Imagine if he was given full permission.
Dincie Quanna
I want him to make me mac and cheese :((((
Eline M
Omg I love him \u003c3
Faith Mosio
I love this 60 seconds...Zac cheeseballing his way through hitting on Michelle Pfeiffer. Very ackward. She's old enough to be your mom Zac. Ewh...
Fernanda Rodriguez
my eyes got SO WIDE when I saw that leg touch!!!
Florin Stirb
That's one sexy milf xD
Gaby J.
I have both in my garage... Aww so modest LOL
Gaovuetiful
Zac is so cute ! Haha\n
Gin Vineyard
He acts like I would act if I was in front of him Ahahaha
GinnieKinz💜
Zac Efron with a British accent!!!! #freakingout
Grace Lee
ZAC and Cheese lol I'm so done
Hale Storm
He is so hot
ItsameAlex
''she doesn't reciprocate it''\n\nare you kidding me? didn't you see how charmed she was when he did the wink?
J.J.
1:24 she looked sooooo uncomfortable when he touched her leg XD
Jd2thebest
OMG! he's such a flirt! LOVE HIM \u003c3
Julianne Olson
mac and cheese lol
Krasen Maximov
he tried to seduce her ;D
L V
Did you see Zac touching Michelle's leg? He is like hinting a date with her???!!!\nSound like a real boyish crush on Michelle.
LJ Figueroa
Flirting Game Strong, Zach
Libra Princess3
Zac Efron is so hot!
Luis Rivera
They both co-starred in Hairspray.
MLOB96
Have always loved Michelle. And Zac just gets more and more attractive...
Marriedtofashion17
Am I the only one who got turned on when Zac started talking in his London accent?
Melissa Phone
anyone else notice the chemistry...and no thats not just acting, i would no :D just kidding
Michelle O
the \
Mik Kid
Zac is so funny!
Miss Deon
He wants her so bad. He keeps touching her leg
MizzNeta
God... He's become... Such a... Man.
Nikko Malone
He's not cheesy. And she was wetter than 7 seas from him touching her leg.
Potter Head
1:25 sorry but that leg touch and the way they were looking at eacho other. And he asked what she liked. They hooked up. End of discussion
R Focus
\u003c3 \u003c3 \u003c3 \u003c3 \u003c3
R4ZZZ4
Lol his flirting XD
Rebecca Rose
Lol I love his accent thing he did, and aaaahhh Dumb and Dumber is the funniest movie ever!
SFFL 1996
I love how Michelle Pfeiffer's kinda like over it. A cougar has seen it all before!
Sasa Oldbarn
God he's so attractive! Can't wait to see 'We Are Your Friends'
Shay Dizzle
this is the best interview I've ever watched in my life
Skatejock21
I saw the movie for Jon Bon Jovi. Haha I didn't watch it for Zac Efron.
Spiraali
0:19 where are he looking :DDD
Tarini Kumar
dat wink!!\n
The Scoop!
He makes an ass all over the place coming on to her in interviews.
Todd Donna Anonson
HE IS THE CUTEST:)
Vanessa Hamilton
Watch out Amber, looks like Mother Von Tussel is trying to steal your guy...
XoX Oxo
katchup :^)
amira
the way he says ketchup omg dfghj
bluehearts201
Zac's funnier than I thought...
blurdreamer
even though she is over 50 now , but I think she can still nail the cat women role which she did back in 20 years ago, michelle Pfeiffer never get old, damn!
bubblyduckie
Zac with an accent omggg... lol, he is so cute with her
chaahat shah
He is the love of my life.... ;)
chloe brooks
60 seconds my ass
fridgecow
He would make the perfect Marty McFly if they ever remake it.
i love musicals yay
HE DID THE LINK LARKIN WINK AT THE END I'M DEAD BYE THANKS FOR BEING FRIENDS WITH ME
jewelyi82
he gets nervous, tries to flirt to take control of the situation, backfires repeatedly. she didn't catch like any of his jokes.
kamile kamux
he is sooooo hot\n
leslie Escobar
That wink kills me
lil bleek
Zac is the man
linnnizzz
Can someone hear what he say about reservation and vanessa
lovegod1ism
wtf r u tryin to say
majdy Alqarny
what did zac say in 1:42 ?!
mandadesk
OH MY GOD!! YES!!\n
michellleee
0:43 I WANT ZAC TO LOOK AT ME LIKE THAT
missureally
ZAC Is Sooooo HOT
psycold
This guy is a terrible actor
sanapu28
K🔠🔠↩️↩️◀️🔡
sandra evans
she is classy, he is cheeky
suzie jones
love him sooooo fricking much,,oooh and Michelle get down the opticians girl,,your reading is very bad!! LOL 
trololo
60 Seconds with Zac Efron but the video is 3 minutes and 30 seconds long :P ahahah
tuniciaa
thats was horrible accent
wafa m.
Dear God he just gets better everyday it just won't stop, and that accent tho 😍😍😍😍
warriorprince101010
Zac does a good job of acting straight.
wingssetyoufree
HIS WINK GETS ME EVERYTIME
xBeth4x
\