CRAZIEST VIRAL DANCE IN SOUTH AFRICA NOW -Malwedhe Dance Challenge



Download videos:


The latest viral dance challenge in south Africa now is known as the Malwedhe Dance challenge which started from the hit track Malwedhe by King Monada. The dance has started going viral all over social media



Tags:
dance challenge 2018 latest malwedhe dance challe... malwedhe malwedhe by monada malwedhe by monada challenge malwedhe by monada lyrics malwedhe challenge


ALL BLACK
A time will come u people will put knife in your throat and say is a dance
Abigail Asare
This one diee its madness oo\nEei!!😂😂😂😂
Agnes Ankamah
Oh which one too be this?😂😂😂😂😂😂😂
Alphyz Qrw
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Amina NInah
I love the song and his voice but i don’t like the dying part
Angela Prince
Interesting though
Arvin Gary
it's very creative
Awesome Lives
#First to like
Blessing Shamiso Chereni
Number 4 got me crying lol poor kid this dying dance is lit 🇿🇼 zimbabwe approves. Dec here i come
Castro Prince
Love it
Dee Kally
My Congolese people where are you December is 🔥
Derrick Smiley
Song please
Diana Amoah
Lolx we still proud to be black....Oh yeah
Doreen Ababio
Ah really😹😹😹😹am waiting for Ghanians 2 try it😝😝😝
Edilio Covele
I can't stop to laugh.kkkkkkkkk
Elizabeth Ganah
😂😂😂😂😂😂Oh my God.I shot my words
Emmanuel Asante
Guys please help me download this song who sang it..??
Enae Berg
One Corner is still number 1
Etornam Rithesh
Who else wanted to use the liking button to laugh but couldn't? Please hit like😂😂😂😂
Eunice Frimpomaah
This dance bi madness 😂😂😂😃😃
Fellow Tv
Am from Kenya this song is big
Forgive Ami Agorsor
I can't stop laughing this is very very funniest song oo
Fortune Pepper
this is crazy... idibala😃😃😃😎
Fresco Bwoy
AFRICA IS INDEED THE MOTHER OF MUSIC .\nWE INVENT AND OTHERS COPY
Handygh TV
this dance is very crazy
Honey Zoor
Once it enters naija then it'll go viral
Innocent K. Boateng
*OMG and someone will say one corner is crazy😂😂😂 I'm just weak*
Jacqueline Jennifer
Good morning everyone here, have a successful midweek.
Jemimah Sawau
in Kenya its more than crazy hahaha
Justice O Opoku
what kinda is that....lol.
KLM Gideon
Lol...Where from this one too ??
Kihara Faith
Unakufa......\nKenyans where are you?\nWe have to try this challenge
Lalla Logy
😂😂😂😂Is weer december...This song replaced omunye😄💔🚯Distruction boyzz maak kak monada vat d beker🏆
Little Apple
Like seriously 😂😂😂\nThe world is really going crazy
Luthando Myezo
and why should i leave satafrika ku lit
Marcelle Obiang
Im from gabonese very good i like this song
Mesua Kwarteng
Crazy but beautiful
Mulusa Kanyama
Love the song the dance is insane from Zambia
Namazzi Julie
Anyone from Uganda watching after fbk
Nigerian Comedy Skits
HAHAHA WAIT TILL YOU SEE NIGERIAN VERSION
Njialong Assumpter
This is hitting the walls of Cameroon oh. I love the music n its craziness
Ntandoyenkosi Nyengera
hahahah will definitely do mine as well
Nwachokor Lucky
the name of the song pls
O29 Chanel
Hi
Patricia Hayford
This dance is more crazier than one corner 😂😂
Pierre kande
can some show me the oringinal video liink and let me understand why the dance is in that way?
Princess Glys p Annan
Eiii where from it
Rachael Lisa
Loving this dance seriously 🤣🤣🤣love frm Uganda
Regine Moungue
Hahaha this dance is 🔥hitting the world wide,,, soo fun-filled
Sammy Bravo
This challenged has broken many spinal cords in Kenya....hahaha just kidding
Sandra osika Sandra
Stupidity infact satan is really strong
Sky Waxing
Hahaha seriously
Swabra Hamid
hehehehe
TRUE INFOS
Who played that song and wats the title.. Nice song
Taylor Reveal
This shid is crazy💔💔😂😂😂
TheMaryswit
My dance challenge video is out too 😂😂😂😂😂😂
Usman Suleiman
If one corner is still the craziest dance in the world press the like button
V. Josephine
4 😂😂😂😂😂😂😂😂no purpose in life
Valentine Kwamboka
In kenya it's 🔥🔥🔥\nEveryone is up for the challenge... at least I can do this😂😂
WILLIAM MWATHI
You guys wait till Kenyans drop their crazy challenge here thats when you will realize December is just around the corner, all the way from 254
Zama Khuzwayo
Serious😭😂😂😂😂😂🙈
aminette hamelberg
Who knows the name of the song?? Want to download pls
bright amanor
Where form this
caroline shivoche
This one will kill me
catherine morgan
Loving this dance from Nigeria
celestine aleso
I love this dance, the most craziest dance ever
eljunfrel litao
nice
elvin kakomo
kkkkkk crazy this dance is i say
graca04
Please anyone to tell the meaning. It's crazy
jamiu jimoh
The music its self whats the tittle it really sounds cool
john Macharia
Hahaha guys funniest stufff ever
naomiwaithira maina
Kenyans where are you because we have to try this challenge at home😂😂😂😂😂
princess Fatima
Hahaha crazy dance 😂😂 love from Ghana 🇬🇭
screen5
*PLEASE LIKE AND SHARE THE CRAZE*\n\n\nGeo okhe Jola lenna, ( if you are dating me)\n\n\nOkhe raloke kago Nhlala ( Don’t play with breaking up with me)\n\n\nNna rena le malwedhe ( I have a sickness)\n\n\nWa nhlala odho tsosa Malwedhe ale khole ( if you break up with me, you will bring up hidden sickness from far)\n\n\nKena Le Bolwedhe bja go idibala ( I have a sickness of collapsing)\n\n\nWa nhlala kea idibala ( If you break up with me, i collapse)\nMalwedhe aka akamo maratong. ( My sickness is rooted in love ralationships or comes from love relationships)\n\n\nWa jola Kea idibala. ( if you cheat, I collapse)\n\n\nWa njolela Kea idibala. ( if you cheat on me, I collapse)\n\n\nLege okha mphe tshelete, kea idibala ( even if you don’t give me money, I collapse)\n\n\nGe okha dize, kea idibala ( if you don’t give me money, I collapse)\n\n\nMalwedhe aka akamo maratong. ( My sickness is rooted in love ralationships or comes from love relationships)\n\n\nWase boye gae, kea idibala. ( if you don’t return back home, I collapse)\n\n\nWa tima phono kea idibala. ( if you switch off your phone, I collapse)\n\n\nPhono ya Tshwara Ke modhabo kea idibala ( If your secret lover answers the phone, i collapse)\n\n\nWa njolela Kea idibala. ( if you cheat on me, I collapse)\n\n\nMalwedhe aka akamo maratong. ( My sickness is rooted in love ralationships or comes from love relationships)\n\n\nKena Le Bolwedhe bja go idibala ( I have a sickness of collapsing)\nWa nhlala kea idibala ( If you break up with me, i collapse)
sheila muhoza
in uganda its a hit
stephen Kobby
Hahahahah 😂😂😂
terry rwamo
this song will kill someone for sure so amazing ever seen dancing like that for sure !! i lik this song when i'm so high....the song of the year congratulations 🙌🙌🙌🙌
tinashe chasara
From zim loving this crazy dance 😅😂😂😂